MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Kanske farmors mor 31 augusti, 2012

Filed under: Foto,Hund — Madeleine Häggkvist @ 18:41

Jag trodde jag hade lyckats hitta bilder på Yippies farmors mor. Men sedan visade det sig att det finns väääldigt många hundar som heter likadant (även kennelnamnet!) så jag är inte säkert längre… Men jag har mailat och frågat ägaren så får vi se vad som stämmer. Det var i alla fall en väldigt fin border collie!

 

3 Responses to “Kanske farmors mor”

  1. Monica Says:

    Tyvärr är inte våran Meg den du tror men hon bör ju komma från samma kennel, Måsarps kennel utanför Varberg. Mvh. Monica

    • Ååh vad synd, jag blev så glad över att Yippie skulle ha en så fin farmors mor! Men samma kennel som farmors mor är ifrån stämmer ju, så de kanske är släkt ändå. Tycker er Meg är lite lik Yippie och f.a. vissa kullsyskon.

  2. Cathrine Says:

    Hejsan!
    Här finns det en bild på Yippies farmor och farmors mor (Gendogs Lesley kallades Blue och Måsarps Meg), inte så bra kvalite men det är ju länge sedan bilden togs. http://www.do-encostas.se/44745798
    Mvh Cathrine


Kommentera

