MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Uppdaterat filminlägg 29 augusti, 2012

Filed under: Allmänt,Filmer,Hund — Madeleine Häggkvist @ 21:51

Det hade blivit något knas med vissa inlägg som jag gjort och lagt in filmer i. De visade antingen bara en länk, eller det senaste videoklippet jag laddade upp på min youtubekanal. Nu har jag ändrat det! Tittade såklart på lite filmer och dessa är nog mina favoritfilminlägg:

Hungrig Yippie, 23 augusti 2010 – Så sööööt, galen liten valp!

Alvin Is Feeling Good, 25 augusti 2010 – Det här klippet har ett hundratal visningar på youtube

Yippie kokar kaffe, 18 maj 2011 – Det skulle bli en shapingutmaning för mig, men Yippie visade sig var en klockren kaffekokare

Tjuven Yippie, 21 december 2012 – Hihi Yippie den korthåriga, lilla lyckliga snattaren!

Benbus, 9 januari 2012 – Ett släktdrag, både Lass och Tikka gör detta

Gizmo ylar, 10 juni 2012 – En TRÖTT Gizmo ylar till glassbilen, haha

 

Kommentera

