MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Fint ljus i skogen 16 juni, 2012

Filed under: Foto,Hund — Madeleine Häggkvist @ 08:12

Den 6 maj var det fint ljus i skogen, så mammas lilla digitalkamera fick hänga med ut på en prommis.

:.

När jag var yngre så drömde jag alltid om en border collie. Jag och Lisa for på många utställningar som sällskap och för att tävla barn med hund med. Vi spenderade timmar bland hundgrejerna som var till salu. Jag drömde om att köpa en röd snusnäsduk den dagen jag skulle ha mig en egen border collie. Den drömmen väcktes till liv när jag hittade två näsdukar precis innan prommisen. Nu var de blå och inte röda, så helt rätt känsla infann sig inte. Jag ska se till att uppfylla min dröm och hålla utkik efter en röd snusnäsduk som jag kan ha på Yippie. Tänk att jag har min drömhund! ❤

 

Kommentera

