MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Uppdaterat inlägg 4 maj, 2012

Filed under: Allmänt,Foto,Hund — Madeleine Häggkvist @ 18:08

Jag har uppdaterat inlägget om Yippies födelsedag med bilderna som försvann. Jag tror det är något fel på den här datorn, den hänger sig eller tar väldigt lång tid för att ladda upp bilder. Sedan när jag äntligen fått in bilderna i inlägget och trycker på publicera så försvinner dom… Tråkigt!

 

5 Responses to “Uppdaterat inlägg”

  1. Desiree Says:

    Trött Girre?!

  2. Johanna Says:

    Åh vilken fin strävhårig. Jag är riktigt svag för strävhårig vorsteh. Vi hade en hemma på prov under en period för att se om hon skulle passa in i vår flock vilket hon tyvärr inte gjorde. Men en dag ska jag ha en.

    • Tack så mycket! 😀 De är superhärliga hundar, passar bäst om man är intresserad av jakt och är så charmiga.

      • Johanna Says:

        Ja jag måste bara se till att ha jaktmark på fjället eller sätta ut fasaner här hemma innan jag skaffar en (just nu har vi ingen fågeljakt alls).


Kommentera

