MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Queen 4 maj, 2012

Filed under: Allmänt,Foto,Hund — Madeleine Häggkvist @ 20:26

image

Yippie har fått en ny bädd av mamma, så hon har något att sova på i deras sovrum. Söt!

 

6 Responses to “Queen”

  1. Desiree Says:

    Liiite trångt men såååå mysigt!!

  2. Tack, jag älskar verkligen min nerrakade hund! Jag hade jättesvårt att hitta en ras som passade mig och det var inte förrän jag såg bilder på en nerklippt schappe som jag insåg att jag nog ju skulle kunna ha en sån. Det är dessutom hur skönt som helst att hon inte fäller! Man kan gosa innan man ska gå till jobbet utan att behöva rolla sig efteråt 🙂

  3. Vilken sötis till vovve 🙂


Kommentera

