MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Våren 15 april, 2012

Filed under: Foto,Hund,Lydnad — Madeleine Häggkvist @ 19:14

image

Jag älskar våren! Nu sitter jag och lyssnar på alla fåglar som sjunger, vi bor väldigt nära skogen så det är en hel del kvitter. Allra bäst tycker jag nog om koltrastens sång. Det är den som hörs i Astrid Lindgrens filmer tex när Emil och Alfred, och Barnen i Bullerbyn metar. Det ljudet låter som sommar, sol, värme, vatten, sommarstugan i norrland, lukten av varm skog…

Bilden är från lunchpromenaden, den började med lite regn men det slutade snabbt och blev varmt och soligt! På promenaden försökte jag kommendera en hund i taget att sätta sig fot. Det gick inte så bra eftersom båda försökte snurra runt och tränga sig in med rumpan samtidigt xD Söta knashundar!

 

One Response to “Våren”


Kommentera

