MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Hos polisen 17 februari, 2012

Filed under: Foto,Hund,Kenya 2012,Miljöträning — Madeleine Häggkvist @ 13:12

image

Vi är hos polisen för att hämta ut mitt nya pass. Mitt gamla skulle ha gått ut medans jag var i Kenya så jag och Yippie var med Stina och Koff i Skövde (se bilder som Stina fotat från det tillfället här!) och gjorde ett nytt och de skickade det nya hit till Köpings sprillans nya polisstation.

Det är så härligt att man får ta med hundar in hos polisen. Nu när jag varit in har de inte ens reagerat att jag haft med hundar, det var som om det var hur naturligt och självklart som helst! Tänk om fler allmäna platser kunde vara så?!

 

3 Responses to “Hos polisen”

  1. Stina Says:

    Meh, jag och Koff var ju faktiskt också med i Skövde!


Kommentera

