MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Fotingångar 14-02-12 15 februari, 2012

Filed under: Filmer,Hund,Lydnad — Madeleine Häggkvist @ 12:13

Råkade radera inlägget jag skrev! Surt! Vi försöker igen…

Här om dagen tänkte jag filma Yippies första pass med läggande under gång. Men fotingångarna funkade inte så därför blev det ett pass med bara det istället. Bu i efterhand så kom jag på att det är första gången jag tränar fotingång på kommando (har nog gjort några frivilliga) utomhus. Dessutom var det ett bra tag sen vi tränade på fotingångar över huvudtaget.

Träningspasset kändes för jävligt! Haha nää riktigt så illa var det väl inte 😛 Men när jag tittade på filmen efteråt såg det inte så illa ut som det kändes. Skönt att vår lägsta nivå ändå är bättre än vad jag tror 🙂

Till nästa gång ska jag tänka på att bryta och börja om helt när hon sätter sig snett och inte bara flytta mig lite grann åt sidan.

 

2 Responses to “Fotingångar 14-02-12”

  1. åååh ni är så duktiga!!!:D


Kommentera

