MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Vinterbilder 23 januari, 2012

Filed under: Foto,Hund — Madeleine Häggkvist @ 17:57

Igår var jag, Elin och Stina ute i skogen med hundarna. Här om dagen kom det en hel del snö, så det var riktigt vackert! Stina hade med sig sin kamera så jag hoppas ni kikar in där för lite fina bilder på vovvarna: http://lapphunden.webblogg.se/.

Hon la ut lite fler bilder på facebook så jag tog mig friheten att låna två på Yippie. Alla bilder är alltså fotade av Stina Frank.

 

 

2 Responses to “Vinterbilder”

  1. Myrottis Says:

    Härliga vinterbilder 😉
    Ha det gott!!


Kommentera

