MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Kl 9: Morgontrött 19 december, 2011

Filed under: Foto,Hund — Madeleine Häggkvist @ 09:29

image

Idag ska jag & Yippie, Tova & Choice, Stina & Koff och Elin & Diego åka ut i skogen för att gå med vovvarna så de får busa lite. Yippie och jag vaknade precis. Eller rättare sagt jag vaknade precis och väckte Yippie så hon går upp med mig. När jag kommer ut från toaletten ser jag henne ingenstans förrens jag går in i sovrummet. Som ni ser på bilden har hon gått och lagt sig igen, ihoprullad till en liten räv. Hon knep ihop ögonen extra hårt när jag kom. Hihi Yippie är så morrontrött!*

*Sådan matte, sådan hund?

 

2 Responses to “Kl 9: Morgontrött”

  1. Lisa Says:

    Hahaha hon är så söt 😀 du kan ju inte dra upp henne så tidigt på mornarna 😉

  2. Desiree Says:

    Jaaaaaaa, ”sådan matte, sådan hund”, det stämmer såååååå bra!!!


Kommentera

