MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Viltspår 17 november, 2011

Filed under: Foto,Viltspår — Madeleine Häggkvist @ 17:12

image

Idag har jag och Yippie varit iväg och lärt Stina med Koff, Elin med Diego och Angelica med Lurvas att spåra viltspår!

Alla (både hundar och mina minions) var superduktiga! Mycket nytt på en gång blev det men tyckte de tog till sig det jättebra, de gjorde precis som jag sa. Det är riktigt roligt att lära ut när man har så intresserade, uppmärksamma och lättlärda elever! 😀

Yippie gick riktigt fint, men jag har svårare att läsa på henne än  Gizmo när hon är i spårkärnan och när hon letar efter det. Jag tror vi bara behöver spåra oftare så jag lär mig läsa henne bättre. Hon är definitivt redo för svårare spår.

Till nästa gång vill jag ha mer/bättre snitslar så jag känner mig mer säker på vart vi ska.

 

2 Responses to “Viltspår”

  1. Vad roligt 😀 Undra om du kan använda dina minions till typ att städa också?:D

  2. Stina Says:

    Det var jätteroligt 😀


Kommentera

