MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Lilla räven 6 oktober, 2011

Filed under: Foto,Hund — Madeleine Häggkvist @ 10:18

image

Idag skulle vi vallat. Istället får vi titta på. Precis som vi gjort gällande allt i en och en halv vecka nu… Jag tröttnade på det för lääänge sen, men Yippie har varit en ängel och bara accepterat det. Det är först nu som hon har visat lite att hon börjar bli uttråkad av att inte få så mycket motion som hon är van vid.

Såret ser fint ut, det har i princip läkt, men det kommer nog ta ett tag till innan tramdynan ”växer ihop” helt tror jag.

Hon har tyvärr fått lite skavsår av klon på tummen pga bandaget. Jag är lite rädd att det även ska bildas svamp. Det blir ju både tätt och fuktigt av bandaget. Jag ska börja lufta det ännu mer än jag gjort.

 

Kommentera

