MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Duschat 27 februari, 2011

Filed under: Foto,Hund — Madeleine Häggkvist @ 22:26

Igår fick Yippie duscha. Det behövdes. Hon har faktiskt aldrig luktat hund, men nu var det så illa att det vita på hennes tassar började få en annan färg. Så det var verkligen på tiden att hon blev duschad ordentligt med schampoo. Förut har hon blivit väldigt mjällig dagen efter. Hon är det lite nu också, men hon kliar sig inte alls. Vi får se om jag måste spola av henne igen.

:.

:.

:.

 

10 Responses to “Duschat”

  1. Tova Örting Says:

    söööte yippie! chip ska kammas och badas imorgon, det behövs oxå.. men schhh säg inget till honom 😉

  2. alexhundar Says:

    Gullig systeryster! Lass har defentivt växt på sig om man säger så, hon är inte alls lika gänglig och räkig längre (tack för det) men hon är fortfarande petit, smalt ansikte och spetsig nos :D! Men mer fyrkantig i kroppen!

  3. Josefine Says:

    yippie är på tok för söt! speciellt andra bilden, jag blir helt såld 😉 saknar er! :*

  4. Mamma Says:

    Bra att hon är ren tills ni kommer hem ;-D

  5. Angelica Says:

    Hej hej.. Hittade din sida av en slump då jag letade efetr mer tävlingsförberedande valpkurs i Skara.. Sitter som agilityansvarig i skara BK och får hem en ny valp nu på fredag.. 🙂 Letar efter några som också har lite högre mål att träna tillsammans med.. Intresserad?? 🙂

  6. Elin, Daisy & Ness Says:

    Hej Madeleine,

    Jag hittade hit via klickerforum.se och läste ditt inlägg om Yippies räddslor – jätte söt är hon! Det var ju ett tag sedan du skrev det och också sedan du uppdaterade här så jag hoppas det blivit bättre, men jag kände igen mig så mkt i det du skrev och i min lilla Working Kelpie fröken här hemma. Hon har nu fyllt 1 år och likheterna av ditt inlägg att dömma är stora. Jag skulle gärna utbyta lite ideér med dig, men kanske över e-mail. Vi har börjat jobba med henne aktivt så det skulle vara intressant att höra hur du jobbat med Yippie och om det givit ngt resultat. Jag antar att du får min e-mail adress när jag kommenterar här, skriv annars bara en rad i min blogg så får jag din TROR jag ;).

    Som sagt om du är intresserad så skulle det vara intressant att få veta mer, men kanske inte så här offentligt 🙂 .

    Sköt om er!

  7. alexhundar Says:

    Uppdatering?!?! Tycker syster har duschat alldeles för länge nu :P!

  8. Veronica Wihman Says:

    EEEYh YO bruden; uppdatering tack! <333


Kommentera

