MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Yippie 10 månader 25 februari, 2011

Filed under: Liten blir stor — Madeleine Häggkvist @ 22:25

Yippie är definitivt i spökåldern just nu. Men det går bra ändå, i början var det svårt att vänja sig vid att den orädda valpen helt plötsligt kunde få för sig att något välbekant var läskigt.

:.

Åter igen, pälsen! Växer som ogräs (nästan). Öronen är mycket lättare nu mot när hon var runt 7 månader, det är för det mesta bara tipparna som är lite vikta. De står inte upp lika ofta och länge tror jag, men det kan vara så att jag har vant mig vid att de står lite hur som helst mest hela tiden 😉

:.

Hon är en liten dröm, min bruna kakao-böna. Grattis på 10 månadersdagen min älskade lilla brun!

:.

Yippie, snart 10 månader 2011-02-18

:.

:.

:.

 

8 Responses to “Yippie 10 månader”

  1. Vilken skönhet ❤ GRATTIS YIPPIE ÖNSKAR KUSIN TEIJA OCH LISA:D:D:D ❤

  2. Fanny Says:

    Vilken snygging! Gillar kroppen!

  3. Jag säger detsamma som lisa, vilken SKÖNHET – Grattis på 10 månadersdagen önskar Veronica & Lekfarbror-Baccan! 😉

    Shiieet vad tiden går fort, kommer du ihåg när du fick hem lille lurviga yippie puppyn?! 😀 jag försöker sätta det tidsperspektivet, att om 10 mån gått så fort… kanske det inte alls är lång tid kvar till baccus har en till puppy att uppfostra… (a) puss på er!!! ❤

    • Tack! haha jaa jag kommer ihåg, men jag tror jag har glömt mycket också xD Allt det jobbiga med valp är som bortblåst! :O Det är bara för att det mest är underbara såklart 😉
      Det är inte alls långt kvar tills han ska bli uppfostrare igen!! 😀 ❤

  4. Mamma Says:

    Grattis till lilla kakaobönan önskar mamma!


Kommentera

