MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Granbarr 9 januari, 2011

Filed under: Allmänt,Hund — Madeleine Häggkvist @ 23:09

 

6 Responses to “Granbarr”

  1. Lisa Says:

    Hahahhahah ska det där föreställa dig? 😀

  2. Desiree Says:

    Ha ha. Jag ser att Yippie fortsätter å kräkas. Vad hade hon käkat nu då?

  3. när kommer nästa mini-serie?

  4. Hej! Har sett att du har mig som länk på din sida ( jag har dig också, hihi ), men jag har nu en ny blogg. Om du vill ha kvar min adress dvs, men detta är den riktiga adressen nu 🙂 http://maijala.blogg.se
    Hoppas du, yippie och gizmo mår bra! Kramar


Kommentera

