MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Hyrt HundArena 23 december, 2010

Filed under: Agility,Grundträning,Hund,Lydnad,Miljöträning,Trix — Madeleine Häggkvist @ 10:18

Idag har jag och mina älsklingsflickor med vovvar hyrt HundArena i Kungsör! Härligt att träna inomhus! 😀

Det är mycket som ska hinnas med, men den största frågan är nog om jag och Yippie kommer orka med att träna allt som vi vill passa på att träna nu inomhus?!

 

3 Responses to “Hyrt HundArena”

  1. josefine Says:

    yippie är en riktigt stjärna, ni kommer bi så duktiga! 😀

  2. Skoj!! 😀 Längtar efter att jag blir bättre i knäna och Fendi fit for fight så inspirationen för strukturerad träning kommer tillbaka 😀

  3. […] koncentrera sig och träna med andra hundar. Senaste gången vi gjorde det var på jullovet då jag hyrde HundArena i Kungsör med Veronica, Josefine och Lisa (totalt 4 andra hundar). Det gick jättebra då och hon lugnade ner sig snabbt trots att de andra […]


Kommentera

