MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Stockholm Hundmässa 20 december, 2010

Filed under: Hund — Madeleine Häggkvist @ 21:56

I helgen har jag varit med Lisa och Veronica i Stockholm. Det var dags för den årliga hundmässan! 😀 Stora Stockholm, HundXX, Älvsjö-mässan…ja kärt barn har många namn 😉

:.

Massa pengar har flygit ur mina händer! 😉 Men många snygga saker har kommit i min ägo istället. Bland annat halsband, koppel, täcken, nyckelringar, godis, mm.

:.

Vi var där båda dagarna på mässan, vår nya tradition! Vi fick bo hos snälla Sigrid på natten mellan lördag och sändag. Mycket bättre att komma båda dagarna, på söndag är ju alla finaler men då är det verkligen utplockat bland alla varor. Jag tror jag uppskattar bättre att vara där på lördagen faktiskt…

:.

Hela helgen har jag saknat älskade Yippie, nästa år ska hon anmälas till någon klass så att hon kan fälja med ;D Det hade varit bra också att kunna prova allt man vill köpa 😛

:.

Det var underbart att träffa älskade vänner igen också!!! ❤ Jag har saknat er ❤

 

2 Responses to “Stockholm Hundmässa”

  1. TollarZelda Says:

    Hej!

    Ditt inlägg visades bland några vänners inlägg i readomattic så jag blev nyfiken och kikade in här. 🙂 Tyvärr så lyckades jag inte hitta en ”om oss” sida för att läsa mer om er.
    Kul iaf att se att du har en superfin BC (en av mina favoritraser). Hon är en Border Collie, eller hur? Och sedan såg jag att du har Annas (Canis-Anna) blogg bland dina favoriter. Vi har anmält oss till hennes klickerTRÄNARkurs och hoppas vi kommer med. Hur känner du henne? 🙂
    Det vore kul om du ville berätta lite mer om dig och din hund.

    Hälsningar
    Letizia & Zelda

  2. håller med föregående talare, skaffa en flik/sina ”Om oss” 😀


Kommentera

