MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Svampbob 10 oktober, 2010

Filed under: Foto,Skolan — Madeleine Häggkvist @ 12:00

Har köpt ett anteckningsblock som ser ut som Svampbob Fyrkant! ❤

Visst är den för härlig!? 😀 Jag blir glad av att titta på den!

:.

Självklart var det från Coop jag köpte den (Coop Forum rocks!). Och vad mötte jag inte där igår när jag handlade mat? Jo, Svampbob Fyrkant i egen hög person som gick omkring och ville kramas med alla! 😀

 

2 Responses to “Svampbob”

  1. jag hoppas du gav honom en kram? 😀


Kommentera

