MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Liseberg 5 oktober, 2010

Filed under: Allmänt,Hund,Stunder — Madeleine Häggkvist @ 10:34

Jag var på Liseberg i helgen med mina älskade och bästa hundsportstjejer! ❤

:.

Det var superroligt att träffa alla igen! Självklart åkte jag precis allt massor av gånger! Tyvärr var Kanonen avstängd.. :/

:.

Hädanefter så blir det nog att endast åka till Liseberg på hösten, det var helt underbart att slippa alla köer 😉 Sista åket satt jag och Veronica längst fram i Balder, det var roligt med 70 graders stupet!

:.

Jag såg även Veronica bli rädd på en karusell, och så rädd har jag aldrig sett henne förut :O Men jag fick upp henne på den karusellen igen och då försvann rädslan (lite i alla fall ;P).

:.

Önskebrunnen checkade vi också av, jag och Veronica vet precis vart vi vill 😉

:.

Flumride fick sig inte bara ett, utan två besök! Första gången satt jag längst fram och då blev jag mest blöt i ansiktet och i håret. Andra gången satt jag tvåa och då blev jag även blöt mellan benen, såg precis ut som om jag hade kissat på mig! xD Men det torkade relativt fort ändå.

:.

Det var inte alls kallt trots att det redan är oktober, men det kan ju ha berott på alla kläder jag hade på mig (fast jag behövde varken ha mössa eller vantar) 😉 På kvällen när det blev mörkt blev det så vackert med alla lampor överallt. Japp, på hösten ska man verkligen åka till Liseberg!

:.

Snälla Petra passade Yippie medans jag var borta, TACK! Hon hade tuggat på gamla märgben, tagit över och trängt ut Hedvig ur hennes bur och skällt på museumtåget som åker ibland på spåret här i Skara.

 

2 Responses to “Liseberg”

  1. Tack för den helt underbara dagen! Haha jag åkte den IGEN, jag är helt gaaalen 😮 Önskebrunnar är bäst! ❤


Kommentera

