MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

#4 på listan 4 oktober, 2010

Filed under: Liten blir stor — Madeleine Häggkvist @ 13:58

Yippies förstörelselista:
#1. Trådgardin (2010-08-31, 4 mån)
#2. Skjorta som jag lämnat framme, framförallt knapparna (2010-09-02, 4 mån)
#3. Matskål i plats (2010-09-16, 4 mån)
#4. Ett helt oanvänt armband (2010-10-04, 5 mån)

Förhoppningsvis går det att använda ändå, det var av bla läder och hon har tuggat sönder stänganordningen som är av en tunnare tråd. Men det kanske går att knyta ihop… Dessutom var jag hemma när hon tog den, gick in i sin bur och började tugga på den. Plus att hennes ben låg brevid henne!! Jag upptäckte det ganska snabbt iaf… Hon hade även tuggat på prislappen (förstå att jag inte ens tagit av prislappen!! Dumma valp!!).

Hon har tuggat på andra saker mellan dessa som jag har nämt, men de har inte blivit förstörda. Bla min bästaste väska har hon tuggat på knappen (se #2 på listan…) och hon har tuggat på hörnet av ett skrivblock. Men de blev inte förstörda så jag därför har jag inte räknat med dem på ”Förstörelselistan”. Men de tuggade hon också på när jag var hemma…

 

One Response to “#4 på listan”

  1. alexhundar Says:

    Tjenixen! Systrarna verkar dela samma intresse :D! Lass har inte förstört något direkt och är ofta väldigt duktig med vad man får och INTE får bita på… Men sen sådär ibland så får hon för sig att hämta något ur pappersinsamlingen eller liknande för att sätta tänderna i. Inatt kom hon helt plötsligt på att man kunde gräva lite i en blomma som stod på marken, suck :P! Jag skyller på att det kliar i bissingarna!!!


Kommentera

