MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Lisa & Teija 17 september, 2010

Filed under: Foto,Hund,Vallning — Madeleine Häggkvist @ 22:06

:.

Just nu är Lisa och Teija här i Skara hos mig och Yippie!!! 😀

:.

Imorgon ska vi förhoppningsvis åka och titta på Unghundscupen i vallning där Teijas pappa, GK VALLH PR Ross (REGV1056/2009), är med och tävlar. Allt beror på om Tova vill åka imorgon eller inte…

:.

Lisa ska resa bort så hela nästa vecka ska jag få vara valpvakt åt Teijton-Bacon! 😀 ❤

 

10 Responses to “Lisa & Teija”

  1. Super snällt att du vill vara hundvakt!!! TACK SÅ JÄTTEMYCKET!!!!!!<3<3<3<3<3

  2. oj de där var från mig, så gåre när man använder någon annans dator XD // Lisa

  3. NÄÄÄÄÄÄHE???? :O vilka stora flickor???? :O men, men!!! …. PUSSS <3333

  4. så.. nu har chocken lagt sig! vilka SNYGGA brudar, massa pussar från mig och baccan!!! <3<3<3<3<3<3 Jag vill ha en uppdaterad bild på dig och lisa med! hasta la vista baby, hasta la vista! :**

  5. Desiree Says:

    Sötnosar 🙂


Kommentera

