MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Valpkurs 15 september, 2010

Filed under: Hund — Madeleine Häggkvist @ 21:52

Idag har jag hållit en klicker-valpkurs för 6 stycken i min klass. Alla är superduktiga! 😀

Det ska bli väldigt kul att ha dem nästa vecka också!

Yippie var väldigt duktig, hon skällde i buren ett tag när jag stod brevid men jag märkte det knappt. Hon var jätteduktig som kurshund och kampade ritkigt bra med mycket kampmorr! Jag lånade ut henne till en deltagare som inte hade någon hund och jag tyckte det såg fint ut där också 🙂

Kampmorret har hon tappat lite grann när vi leker själva, men idag var det tillbaka med full kraft. Igår och idag har jag belönat när hon morrar genom att låta henne vinna och det verkar ha fungerat 😉

 

6 Responses to “Valpkurs”

  1. Rickard Says:

    Tack själv, fröken. 🙂

  2. Härligt, jag vill höra uppdateringar efter varje kurstillfälle! 😀
    puss<3

  3. Josefine Says:

    låter kanon, vad duktig du är!! 🙂


Kommentera

