MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Bajsuppdatering 11 september, 2010

Filed under: Hund — Madeleine Häggkvist @ 10:04

Jag tror jag kan förklara Yippie frisk från sin lösa mage idag. Igår fick hon ris plus ganska mycket av sin vanliga mat. När vi var ute nyss såg allt fint ut 🙂

:.

I framtiden* vill jag börja med Vom og Hundemat (det finns en som säljer det här i Skara, en i Köping och så säljer ju även Fanny och Thomas mitt i mellan), inte bara för att det blir billigare utan för att det är så himla mycket kolhydrater i vanligt foder! Hundar är carnivorer (=köttätare)! Hon kommer ändå få i sig en del kolhydrater eftersom hon förmodligen kommer få vanligt hundgodis ibland…

:.

*Anledningen till att jag inte börjar direkt är för att jag har en helt oöppnad säck med torrfoder som står här hemma.

 

2 Responses to “Bajsuppdatering”

  1. Skönt att hon blivit frisk! Puss <333


Kommentera

