MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Skällt 7 september, 2010

Filed under: Ensamhetsträning,Hund — Madeleine Häggkvist @ 15:40

Idag spelade jag in Yippie när hon var ensam i 2 h och 15 minuter. Hon skällde vid två tillfällen. Ett var vid 18 minuter efter jag hade gått, det andra var vid 24 minuter. Men nu lurar jag er lite 😉 För det var bara ett skall varje gång och det var helt klart ett lek-”boffande”. Jag tror hon lekte med sin tennisboll 😛 Sötskruttan är superduktig när hon är ensam, hon är tom så avslappnad att hon leker!

Bästa Yippie! 😀

 

2 Responses to “Skällt”

  1. Duktig hon är!! Hoppas att det kommer gå bra att lämna Makoyi ensam, tänkte börja lite smått imorrn och se, förra ägarna sa att hon kunde vara ensam, men de som passat henne nu medan jag varit iväg i en vecka sa att hon bajsade och kissade så fort hon blev ensam. Tror att det går bättre om tjejerna också är hemma, men som sagt var. Återstår att se 🙂

    • Då kanske hon inte låter då, men annars tycker jag programmet jag använder är bra för att spela in: ”Audacity”. Gratis att ladda ned och väldigt enkelt att förstå. 🙂

      Hoppas det går bra!


Kommentera

