MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Yippie 16 veckor + 5 dagar 5 september, 2010

Filed under: Liten blir stor — Madeleine Häggkvist @ 13:30

Yippie 16 veckor + 5 dagar, 2010-08-21.

:.


Framförallt har hennes päls ändras, nu är den inte lika ullig utan mer glansig och den är mörkare än vad den var förut. Hon börjar även få ”rumpelugg”! Får se om jag får fram bildbevis på det 😉

:.


Nuvarande öronsituation.

:.


Pussgurkan!!! ❤

:.


Uppåtstående öron för en stund 😉

:.


En mer normal sittstil för Yippie xD

:.

 

2 Responses to “Yippie 16 veckor + 5 dagar”

  1. Desiree Says:

    Å vad hon växer och hon har verkligen blivit mörkare i pälsen.

    • Jaa det gör hon! Nästan allt ulligt är borta nu, det finns kvar lite på sidorna och lite vid öronen. Hon har inte växt så mycket på höjden sen jag åkte hemifrån. Jag ska se till och väga henne i veckan för att se hur mycket hon är uppe i nu, men jag tror inte det har skett så stora förändringar där heller.


Kommentera

