MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

#2 på listan 2 september, 2010

Filed under: Hund,Liten blir stor — Madeleine Häggkvist @ 17:44

Yippies förstörelselista:
#1. Trådgardin (2010-08-31, 4 mån)
#2. Skjorta som jag lämnat framme (2010-09-02, 4 mån)

 

2 Responses to “#2 på listan”

  1. haha jag är glad att jag inte började med en sådan lista när Baccus var 4 mån… den hade inte varit så kul att se nu! .. hehe!

    • Haha ;D Fast den här listan började redan när hon var 8 veckor.. Hon har bara inte förstört något innan! Eller snarare har jag blivit erfaren med vad valpar faktiskt kan förstöra genom åren 😉

      Baccus förstör bara när det finns mat 😉 Han är min lilla ängel, han har aldrig förstört något här! Sådeså!

      (a) (<-Baccus)


Kommentera

