MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

#1 på listan 31 augusti, 2010

Filed under: Hund,Liten blir stor — Madeleine Häggkvist @ 15:51

Min säng står under ett fönster. I det fönstret har jag en gardin. En brun trådgardin för att vara mer exakt.
:.
Yippie ligger förmodligen större delen av tiden jag inte är hemma i min säng.
:.
Förstår ni vart jag vill komma?
:.
Den måste ha varit väldigt god att tugga på, eftersom hon i princip visade den för mig. Sedan tittade jag bort för ett ögonblick och då låg hon och snuttade på den igen!
:.
Nu blev den inte jätteförstörd, det syns nästan inte, men jag tänker ändå lägga den på listan!
:.
Yippies förstörelselista:
#1. Trådgardin (4 mån)
:.

 

Kommentera

