MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Yippie 4 månader 30 augusti, 2010

Filed under: Foto,Hund,Liten blir stor,Stunder,Yippies tunga — Madeleine Häggkvist @ 22:32

Världens bästa Yippie fyllde 4 månader den 25 augusti!

Vi firade såklart med nalle-puh-tårta, den godaste tårtan som finns, på hennes månadsdag!

Det finaste man har ställer man på bordet och, i det här fallet, får hon även äta tårta!

Fotograferat har Veronica Wihman gjort 🙂

:.

Som ni ser har ena örat ställt sig upp på heltid nu 😉

:.

Nalle-puh-tårta: marrängbotten, mosade hallon och grädde med o´boypulver – MUMS!

:.

:.

 

4 Responses to “Yippie 4 månader”

  1. alexhundar Says:

    Tjena syrran! Vilket snyggt öra du har fått, mina har stått upp länge nu och matte säger dem ser ut som paraboler och ändå hör jag inte allt hon säger till mig :D!!! Fick en gotteben på min födelsedag och lite träning, men nalle puh tårtan ser ju underbar ut :D!!!

    • Tårtan var helt underbar, som jag njöt! ;D

      Vi får se ifall det andra örat också kommer upp… Än hänger det, men att se lite sne ut är ju bara sött! Hahaha xD

      Ligger dina öron också över huvudet ibland när du är riktigt koncentrerad?

      Kram från Yippie!

  2. det var en fin dag! tack yippie att jag fick tillfälle att äta min favotittårta och grattis igen pluppan! kom ihåg vad jag har sagt, väx inte för fort! ;)<3

    • Vet inte om jag kan låta bli att växa fort, mat är ju underbart gott! Jag äter allt jag kommer åt mest hela tiden! 😉 Men jag ska försöka för min favoritperson! ❤

      Kram från pluppan!


Kommentera

