MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Utan el 30 augusti, 2010

Filed under: Allmänt — Madeleine Häggkvist @ 11:55

Saken är den att jag har högtalare inkopplade i min dator. När jag satte på musik glömde jag sätta på högtalarna men det problemet upptäcktes ju snabbt. Det var bara det att jag glömde koppla in högtalarna till eluttaget (som jag tagit ur när jag gick i morse så inte Yippie skulle dra ned dem ifall hon skulle få toknatt när jag var borta). Inget konstigt med det heller om det inte vore för att högtalarna började fungera och spela musik i någon sekund UTAN STRÖM när jag satte på dem! Spoooky!

 

Kommentera

