MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Yippie 13 veckor + 3 dagar 15 augusti, 2010

Filed under: Liten blir stor — Madeleine Häggkvist @ 23:04

Yippie 13 veckor + 3 dagar, 2010-07-28

:.

:.

 

2 Responses to “Yippie 13 veckor + 3 dagar”

  1. Veronica Wihman Says:

    bra jobbat madeleine, med stå bilden alltså! hur lång tid tog det och hur ser det ut bakom kuliserna och vid sidan om kameran? 😉 nej nu retas jag bara! fiiin bild :D<3

    • Madeleine Häggkvist Says:

      Hahaha du skulle se de flesta andra ståbilder jag tagit och du vet ju om hur det gick hemma hos dig xD Men den här är faktiskt en ”in the moment” bild, alltså hon ställde sig så medans jag som tur var hade kameran framme och riktad mot henne 😉 Det är därför omgivningen inte är särskillt passande neutral för en ståbild enligt vad jag tycker, plus att hon är jätteblöt i ansiktet eftersom hon har precis lekt med vattenslangen ;D
      Tack!! 😀


Kommentera

