MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Yippie 12 veckor + 2 dagar 12 augusti, 2010

Filed under: Liten blir stor — Madeleine Häggkvist @ 22:40

Yippie 12 veckor + 2 dagar, 2010-07-20.

Denna dag stod öronen lite hur som helst! Ju mer speedad hon är, dessto mer står de upp! xD

:.

:.

:.

:.

:.

:.

Hahahaha! xD
Hon tuggar på en pinne och drog därför bak öronen, hon är inte kuperad 😉

:.

 

4 Responses to “Yippie 12 veckor + 2 dagar”

  1. Matilda Says:

    Det måste vara er jag såg på USM? Fiin bruna böna! Min nästa bc blir en brownie;) Och detta med öronen, haha det är en historia för sig och är så spännande och se hur det slutar;)

    • Madeleine Häggkvist Says:

      Jaa, vi var på USM, och jag är ganska säker på att Yippie var enda bruna border collie vaplen där 😛 Kul att du hittade hit! 😀

  2. Matilda Says:

    o inte nog med att min nästa blir en brun så har jag läänge funderat på namnet Jippie, haha:P

    • Madeleine Häggkvist Says:

      Haha typiskt ;D Men nu är det upptaget för det kan ju inte springa omkring 2 st bruna bcs med samma namn och vinna allt heller (för självklart vinner alltid bruna bcs, det står i färgbeskrivningen xD)!


Kommentera

