MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Buss för första gången 6 augusti, 2010

Filed under: Foto,Hund,Miljöträning — Madeleine Häggkvist @ 00:48

När vi skulle åka hem från Veronica fick Yippie åka buss för första gången. Det tog hon med ro och somnade väldigt snabbt med huvudet i mitt knä och sov sedan hela resan, precis som hon gör när hon åker bil.
:.
Bussen gick fram till stan och där gick vi omkring lite. Med betning på lite. För mest så stod vi stilla eftersom så många ville hälsa på henne! Ungefär här slutade jag räkna efter hur många människor som hälsade på henne, tidigare förde jag lite statistik. Det tog ca 40 minuter att gå en sträcka som normalt inte tar mer än 5 minuter att gå annars! Om jag inte visste så väl hur söt hon är, vet jag det nu! Min lilla pralin! ❤

:.

:.

 

Kommentera

