MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Bio 1 juli, 2010

Filed under: Allmänt — Madeleine Häggkvist @ 11:34

Såg Eclipse på bio igår med Lisa. Jag gillade den faktiskt! Den första filmen, Twilight, var dålig men den här var faktiskt bättre. Fast…jag måste erkänna….jag har endast läst första boken!! :O Jag har tom alla böckerna hemma och har haft det sen jag fyllde år, ändå har jag inte läst dem!!! Jag skäms för att erkänna det! Jag känner bara att jag inte har någon tid över hela tiden…

 

2 Responses to “Bio”

  1. Lisa Says:

    Du får vänta tills din lilla tös blir lite äldre helt enkelt 😀

    • Madeleine Häggkvist Says:

      Jaa, fast jag hade ingen tid över innan heller. :O Jag tror jag får se till att ta mig tid helt enkelt, jag älskar ju att läsa egentligen! 😀


Kommentera

