MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Fota eller inte fota 28 april, 2010

Filed under: Foto — Madeleine Häggkvist @ 22:28

Vissa blir bra på bilder och är lätta att fota vad de än gör men är inte medvetna om det själva. 

Vissa vill inte bli fotade överhuvudtaget.

Vissa säger att de inte vill bli fotade men blir ledsna om de inte är med på några bilder.

Vissa vill få en chans att posera lite, eller få flera foton på sig, men vill inte säga just det.

Vissa säger inget men vill inte bli fotade.

Vissa vill bara ibland.

Och hur ska man veta när jag själv pendlar mellan vad jag vill?

 

4 Responses to “Fota eller inte fota”

  1. Emelie Says:

    Haha, sötis Cassie! 🙂

  2. Wihman Says:

    tveka aldrig att fota mig sötnos! 😉 och viktigast av allt; tveka aldrig att visa dig framför MIN kamera nu :DDDDDDD

    • madeleinehaggkvist Says:

      Det ska jag inte göra!!:D På båda punkterna 😉 Sen kan vi ju komma överrens om att aldrig publicera fula bilder ;D haha


Kommentera

