MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Cyklat 17 april, 2010

Filed under: Allmänt,Foto — Madeleine Häggkvist @ 11:39

Har cyklat till skolan den här veckan. Visst är jag duktig? 😀 Jag tycker det är så skönt att cykla när det är fint väder.

 

3 Responses to “Cyklat”

  1. du är duktig! du kan cykla! 😀

    • madeleinehaggkvist Says:

      Haha joo jag kan cykla 😀 Visserligen blundar jag om något läskigt händer, tex när en bil kommer, men jag har ju överlevt hittils xD


Kommentera

