MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Härligt telefonsamtal 13 april, 2010

Filed under: Allmänt — Madeleine Häggkvist @ 15:10

Fick nyss ett härligt telefonsamtal från Veronica. Hon berättade att de satt ute och grillade och mös i Forshaga och hon ville bara berätta det! Tack Veronica för att du delade den känslan, det gjorde mig gladare och jag klarar nog faktiskt av att sitta här på tågstationen i Skövde och vänta i ytterligare en timme på att min buss till Skara ska komma. Antingen var tåget försenat eller så har de tagit bort en buss, för jag måste sitta här och vänta i två timmar.

:.

Funderar på att gå till Pressbyrån (med deras dyra priser…) och köpa något att knapra på medans jag väntar.  Men då måste jag lämna alla mina saker (en rullväska, en sportbag, en påse och en ryggsäck!) här på min plats eller packa ihop allt och hoppas på att platsen inte blir tagen. Jobbigt! Åh du stora i-landsproblem.

 

Kommentera

