MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Låten fastnar 14 mars, 2010

Filed under: Allmänt — Madeleine Häggkvist @ 12:56

Det här är min favorit utav allihopa.

Visst fastnar den väldigt lätt?

Kan ni tänka er hur det känns för mig? Jag har jämt en låt i huvudet som jag går och nynnar på och inte kan bli av med, det har nog de flesta märkt. Förstå då när det kommer sådana här låtar som fastnar så otroligt lätt!

Om ni inte kan tänka er hur det känns för mig, så ville jag bara säga att jag och Nemi är väääldigt lika, på mer än ett sätt.

Hittad här.

Har du någon sång som du brukar ha på hjärnan eller i huvudet extra ofta?

 

Kommentera

