MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Animerat 13 mars, 2010

Filed under: Allmänt — Madeleine Häggkvist @ 19:53

Jag älskar alla animerade filmer. Monsters Inc, första Ice Age, Shrek och Hitta Nemo är nog största favoriterna. Därför tittar jag på Hajar som Hajar på kanal 5 mellan firandet av mi mamá. Synd bara att det är på svenska, oftast (de flesta förutom Ice Age) är det ju bättre på engelska. Gillar ni de animerade filmerna? Vet ju att min klass (som jag vet läser här ;P) är disney-galen och ibland så brukar inte de animerade gillas särskilt mycket. ”Det ska ju ju vara tecknat på riktigt”. Så. Gillar ni de animerade filmerna?

Hittad här.

 

3 Responses to “Animerat”

  1. Rickard Says:

    LOVE THEM! 😀

  2. […] inte klart på Hajar som Hajar. […]


Kommentera

