MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Skagen och baklängeskedja 11 mars, 2010

Filed under: Hund,Skolan — Madeleine Häggkvist @ 18:31

Idag åt jag en underbar baguette med skagenröra på! Varken Elin ellerjag hade med oss lunch idag så vi sprang upp på stan och köpte oss billiga mackor. Jag brukar köpa på pressbyrån, när jag åker till Köping på konstiga tider, och då går det på ca 60 kr tillsammans med dricka. Utan dricka gick det här bara på ca 35 kr och det var sååå mycket godare! Duktig var jag och överlevde frestelen av alla bakelser, trots att de  hade semlor och bisqvier!!! Att det var pga att jag smockat i mig två bullar på litteraturrseminariet som vi hade på förmiddag behöver ju inte nämnas. 😉

Just nu sitter jag och kollar på agilityn på Cruft som sänds live här: http://www.dfscrufts.tv/. Jag missade tyvärr freestylen och jag har inte ens tagit reda på hur det har gått för Sverige. Fast jag tycker nog att det mest är roligt att träna in alla rörelser som man kan göra i frestyle. Bara för det så har jag nu bestämt mig. Jag ska utmana mig själv och Gizmo i att baklängeskedja några freestylerörelser. De flesta beteenden bjuder han dock inte då några tom är så gamla att jag lockade in dem… Det ska nog gå bra ändå 😉 Frågan är om jag ska ge kommandon för varje del i kedjan eller inte? Vad tycker ni?

 

2 Responses to “Skagen och baklängeskedja”

  1. josefine Says:

    Saknar dig med <333

    hade du påsklov v 14 ? 😀


Kommentera

