MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Härliga dagar trots allt 23 februari, 2010

Filed under: Allmänt,Foto,Hund,Skolan — Madeleine Häggkvist @ 00:51

Här har vi haft det härliga dagar trots alla inställda tåg och bussar. Jag är alltså kvar i Köping. Vi får se om jag kan ta mig till den obligatoriska PBL:en (Problembaserat Lärande) på onsdag. Det beror helt på om jag kommer iväg på tisdag. Om inte så får jag stanna veckan ut.

Men, som sagt, så har jag haft härliga dagar och jag kan inte annat än älska vädret. SOL och massor av snö! Gizmo har fått varit ute och letat sork flera timmar varje dag. Idag var jag och Lisa ute från 12.00-15.00, igår var mamma och jag ute från ca 13.00-15.30. Nu är det inte bara i snödrivorna snön är över ryggen på Gizmo. Han simmar fram. Eftersom han spenderar mesta tiden med att springa (=flåsa) och stoppa huvudet ner i snön så blir han alldeles isig i skägget. Urgulligt!

Wille tycker att alla smile-gubbar borde bytas ut och man kan ju bara hålla med;

 😉

 😛

 :/

Söt-Williams!

 

6 Responses to “Härliga dagar trots allt”

  1. Lisa Says:

    Så jäkla söt 😀

  2. josefine Says:

    aw vad söt han är 😀 hoppas att det blev av att du körde något drag! frititdsvärdarna ville inte skjutsa oss eftersom det var för mycket snö tydligen 😦

    • madeleinehaggkvist Says:

      Jag körde lite på boben efter honom här om dan, men annars har det inte blivit så mycket. Vi får ta igen det i veckan, nu när det är så underbart väder. 😀

  3. Rickard Says:

    Söt vovve! 🙂


Kommentera

