MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Uppsala 19 februari, 2010

Filed under: Allmänt,Hund,Skolan — Madeleine Häggkvist @ 17:28

Tidigare i veckan åkte klassen till Uppsala och SLU där. Vi gick på några föreläsningar och såg en live-dissektion och lite getter. Vandrarhemmet vi fick bo på var… Ja, jag bodde bättre på det billiga vandrarhemmet i Rom. När jag kom hem-hem igår var jag jättetrött. Sov ganska länge idag också. Jag hoppade nämligen av i Köping när bussen åkte förbi där. Gizmo blev jätteglad när han såg mig på parkeringen där mamma hämtade mig. 😀 Han studsade och slickade mig i ansiktet hela tiden. Sötnosen min! ❤

Idag har Gizmo och jag varit ute i två timmar. Vi körde lite fysträning och pulsade i snön i skogen. Snön gick upp till ryggen på Gizmo så han flåsade till och med!

Nu ska jag föröska installera photoshop, håll tummarna för att det fungerar! 🙂

 

One Response to “Uppsala”

  1. Lisa Says:

    Sv: haha men de är ju lite svårt att fota när jag ligger på mage i sängen 😀


Kommentera

