MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

T-shirt heaven 15 februari, 2010

Filed under: Allmänt — Madeleine Häggkvist @ 01:33

Just nu är jag i t-shirt heaven. Jag har hittat jättemånga jag vill ha! Dessutom hittade jag massor av t-shirts till killar, så nu har jag övertygat brorsan att jag ska beställa hem några till honom också (shopaholic? jag??). Vilket inte var så svårt förstås.

Nu gäller det bara att sålla bland de jag har vill ha. Vissa var inte jättebilliga… Fast sen har jag ju inte shoppat kläder på evigheter så nu tänker jag unna mig. 🙂

Men jag behöver hjälp. Vilken superhjälte ska jag välja?! Spiderman, batman, superman eller wonderwoman? Just nu lutar det väldigt starkt åt spiderman eftersom jag o brorsan satt bänkade framför det teckande programmet (det äldre, om det nu finns något nytt?) för jämnan när vi var små. Men jag vill eventuellt ha en till. Så vem har snyggast logga av dem?

Btw. Snart kommer  mina photoshop-problem vara lösta. Brorsan och kusinen har båda ps på sina externa hårddisker så jag ska få av dem. ❤ Vi får se vem som hinner först med att ge mig. 😉

 

4 Responses to “T-shirt heaven”

  1. Rickard Says:

    Superhjältar? Låter nästan som att du ska shoppa på sheldonsshirts.com ;P

  2. Lisa Says:

    Hihi ja patrik och jag är dina räddare 😀

    hm har faktiskt inte en aning om vilken du ska ta XD<3


Kommentera

