MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Mellanslagkomtillbaka! 15 februari, 2010

Filed under: Allmänt — Madeleine Häggkvist @ 22:08

 Jag har förstört min mellenslagstanget! 😦

Det hade kommit in lite skräp så jag tog bort tangenten och petade bort det. Så har jag gjort förut. Den enda skillnaden var att den här gången blev det inte bättre. Utan sämre. Nu måste jag trycka i mitten på tangenten för att det ska bli något mellanslag överhuvudtaget. Det är väldigt jobbigt. Extremt jobbigt. Det gör att jag måste skriva på ett helt annat sätt. Vilket tar ungefär dubbelt så lång tid. Och dessutom trycker jag på fel knappar hela tiden. Så det blir massor av stavfel.

Tror datorn måste hem till familjen så att de kan fixa den åt mig och det snarast! Så här går det ju inte att ha det.

 

2 Responses to “Mellanslagkomtillbaka!”

  1. Rickard Says:

    Har säkert något gammalt tangentbord ifall du vill låna ett vars mellanslag faktiskt funkar. 😛

  2. madeleinehaggkvist Says:

    Jag har en bärbar och inget skrivbord plus att vi har säkert minst 5 stycken tangentbord hemma och mamma & pappa jobbar båda med datorer så de kan nog fixa det 😉 Men tack ändå.


Kommentera

