MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Dissektion 15 februari, 2010

Filed under: Skolan — Madeleine Häggkvist @ 10:10

Just nu dissikerar jag. Det betyder att jag skär i djur. Men inte på det viset ni tror. Jag slipper lukten och geggan på händerna. För jag gör det via Internet. Hur modernt är inte det? Den moderna delen tappas något när man tänker på vad man ska ska göra i labrapporten. Då ska man rita/måla en ”bild eller figur av ett spännande organ hos djuret”! Hej förskolan!

”Vaddå ”inte får måla bilder på labrapporterna”, går inte ni också på universitetet? Nähä, ni går bara i 6:an, okej.”

Fast jag måste erkänna att jag ser fram mot det. 😉 Helst hade jag hoppats på att ha ps här, och eventuellt kanske jag förbättrar bilden senare i det programmet, men nu får jag förlita mig på paint istället. Allra roligast hade såklart varit att måla i akvarell (men orkar inte ta mig till skolan och scanna in). Haha, det hade blivit något att hänga på väggen. 😀

 

4 Responses to “Dissektion”

  1. Lisa Says:

    Du är så duktig på att måla!<3

    • madeleinehaggkvist Says:

      Tack!! 😀 Fast de här blev ju inte särskillt bra, men motivet var ganska trist; en beige klump…

  2. Wihman Says:

    coolt.. jag är imponerad! 😀


Kommentera

