MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Leave all this to yesterday 13 februari, 2010

Filed under: Allmänt — Madeleine Häggkvist @ 01:33

Allting känns mycket tungt. Ett tag tänkte jag att allt var över. Men nu försöker jag säga till mig själv att världens undergång inte har inträffat än. Just nu är det väldigt svårt att ta in de orden.

Jag är en lyssnare, inte en pratare. Eftersom jag inte släpper in andra människor (och är tycker det är okej) så vill jag inte prata om det. Jag kan säga så mycket att jag har tagit minst tre steg bakåt när jag trodde att jag började ta i alla fall ett steg framåt.

Anledningen till att jag skriver om det är för att mitt lock lättar lite då. Jag släpper fram lite känslor. Egentligen borde jag göra detta som ett privat inlägg. Förlåt för att jag bara säger A och aldrig B. Jag gör ju det jämt, men annars är jag bättre på att dölja det.

:.

One day I’ll fly away
Leave all this to yesterday
Why live life from dream to dream
And dread the day when dreaming ends

:.

 

5 Responses to “Leave all this to yesterday”

  1. Lisa Says:

    Vad är det som har hänt?:O Finns alltid här gumman! Älskar dig mest de vet du!!!<33333333

  2. Wihman Says:

    Älskade du, finns för dig! <3333

  3. Daniela Says:

    Tråkigt att höra att du inte mår bra, hoppas det finns någon som du känner att du kan öppna upp dig för iaf. Hoppas det blir bättre…
    Kram


Kommentera

