MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Ehh…okej? 13 februari, 2010

Filed under: Allmänt — Madeleine Häggkvist @ 19:21

Hahaha, jag vet inte om det är så bra om jag lägger ut det här. xD Förmodligen inte. Haha, jag var redan skeptisk i filmen, det kan speciellt höra på att jag säger ett kritiskt ”okej..?” i slutet innan jag säger hejdå. Hahaha. xD Stackars er som har mig som kompis. Men. Det är för sent att dra sig ur nu, det vet ni. Mwohahaha!

…en stund senare:

Och vilken tur ni har! Det gick inte. Så nu måste jag skapa ett youtube-konto… Frågan är om jag verkligen vill att det ska ligga ute på youtube… Haha wth jag får väl ta bort det efter ett tag. Så titta många gånger nu (eller helst inte alls) för jag kommer ta bort inom en snar framtid! 😀

…..ytterligare en stund senare:

Sorry, jag kommer inte på något användarnamn och nu måste jag verkligen iväg och handla. Vi får se om det är lika nödvändigt att visa imorrn. 😉

Btw, mitt största svammelinlägg det här tror jag. Snackar bra Sverige gör jag också.

 

2 Responses to “Ehh…okej?”

  1. Wihman Says:

    hahahahahahaha….. you’ll see.. hehe ❤


Kommentera

