MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Från Nordens Ark 11 februari, 2010

Filed under: Allmänt,Skolan — Madeleine Häggkvist @ 22:34

Under veckan har jag varit på Nordens Ark, en underbar djurpark, med min klass. Jag älskar att vara där! Men nu är jag helt slut. För att förstå hur pass trött jag är så kan jag berätta att jag funderade faktiskt på att sova redan 21.00. :O

Kanske kommer det bilder, kanske kommer det inte några alls. Vi får se. Jag blev jättenöjd med flera av dem, så snart ska här framkallas igen. Jag tror att folk kommer ta mig som beroende av lilla skäggisen i Köping annars. I nuläget är det endast en av mina tavlor som inte är på mitt hjärtats fröjd och glädje!

Om jag bara hade photoshop… Jag förstår och vågar fortfarande inte ladda ner det själv. Hjälp!?

 

6 Responses to “Från Nordens Ark”

  1. Rickard Says:

    Kanske kommer det bilder? SJÄLVKLART kommer det bilder, inte sant? 🙂

  2. Lisa Says:

    Kom ihåg att säga till mig innan du framkallar så att jag kan köpa en bild på Wille:D

  3. Lisa Says:

    Du Daniel ska fixa nå program så jag får PH så då kan jag fixa de till din data sen :D<3

    • madeleinehaggkvist Says:

      Wiiee!! vad bra 😀
      Fast jag ska hem-hem nästa vecka och Patrik har hittat PS på den externa hårddisken så om det funkar får jag det då 🙂
      Fast om du kan skaffa fortare åt mig så blir det fortare framkallning av bilder 😉


Kommentera

