MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Träning dag 1 7 februari, 2010

Filed under: Träning — Madeleine Häggkvist @ 15:46

Idag har jag tränat. 🙂

Jag kände av magmusklerna. Jag gjorde 10 armhävningar idag. Undrar om det är bra att värma upp innan man gör något sånt här?

Lisa: Jag förstod inte riktigt övning 5, tycker inte att den tog någonstans, spec inte på magen. Hur gjorde jag fel? Eller den kanske inte ska kännas lika mycket som de andra övningarna? Sedan tycker jag att vi ska hitta något strechningsprogram som vi kan göra efter träningspasset. Vad tycker du?

 

One Response to “Träning dag 1”

  1. Lisa Says:

    Ne jag tyckte inte heller den kändes förut men jag har typ letat efter den känsel och nu har jag hittat den XD jag typ vickar över ännu längre åt sidan sen försöker jag gå sakta sakta tillbaka då känns de faktiskt mer:)

    Ja skulle vara jättebra att ha ett strechingprogram efteråt:O
    De får du till utmaning att hitta;)


Kommentera

