MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Kalven i Forshaga 7 februari, 2010

Filed under: Allmänt,Foto,Hund — Madeleine Häggkvist @ 16:56

Jag saknar Baccus. Han är så härlig! Att han har världens bästa Veronica som matte gör ju inte saknaden mindre. ❤

Saknaden blir inte heller mindre av att jag tittar på foton från när jag och Lisa och och hälsade på Veronica och Josefine i Forshaga på jullovet. Vill ses snart igen tjejer!!

 

2 Responses to “Kalven i Forshaga”

  1. Josefine Says:

    Har du nå lov eller nån helg du är hemma? 🙂

    Vi måste fira dig och lisa också 😉

    • madeleinehaggkvist Says:

      Jag har inget sportlov, men jag har påsklov! (Y)

      Jag funderar på att åka hem helgen efter att jag har fyllt år, jag tror jag fyller år på ert sportlov? Jag fyller ju mitt i veckan, så den helgen kanske jag åker hem. 😀


Kommentera

