MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Hur? 6 februari, 2010

Filed under: Allmänt — Madeleine Häggkvist @ 18:21

Ursäkta men jag måste fråga.

Inte för att vara någon ”personpåhoppare”.

Men.

Hur kan Erik Grönwall med Higher hamna på nummer 22 på Spotify’s ”toplist everywhere”? Jag har svårt att tro att någon svensk kan hamna på topplistor som gäller utomlands. Förutom Abba kanske. Fast det är svårt att förstå det också.

Inte för att svensk musik är dålig. Även om den för det mesta är det. Utan för att det är så himla…ja, vad är ordet?

Jag tror ni förstår. Eller. Jag vet att ni förstår.

För ni måste ju vara smarta.

Jag menar, ni läser ju min blogg.

 

2 Responses to “Hur?”

  1. Daniel Says:

    HALLÅ HAR DU INTE LYSSNAT NÅGONTING PÅ PO ELLER?! VART ÄR FULLRADEN! :O


Kommentera

